torsdag, oktober 04, 2007

Nå er me på plass




Jippi! Heile familien er på plass i Juliaca. Det gjekk godt både med bil og flytur. Nå har me snart tømt alle tønnene me hadde pakka i, handla litt forskjellig og fått eit visst system i rotet. Me mangler kjøkkeninnredning ennå, men den skal koma i mårå(eller ein annan dag).

Me var fleire døgn uten internett, det var ein ensom følelse. Me vart onkel og tante til ei lita jente, og me visste det ikkje før det hadde gått eit par dagar.

Eg har vore på pastorkurs eit par dagar denne veka, og det er kjekt å treffa igjen folk som eg jobba saman med for mange år sidan.
I heimen er alle friske og raske, og ser ut til å klara høyden godt til nå. Det er seine kvelden. I mårå kjem litt meir om livet i Juliaca.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Godt at dokke endelig e frame Juliaca. det va en litt uvanlige måde å frakta møble på, men miljø venlig, å bruga Brith Jorunn som stropp. Ke ska di me di "fine" skvetlappane på sykklane, trodde vel egentilg at det ikkje regna så møje der nere, eller gjer det det ?

Anonym sa...

Kjekt at dåkke kom dåkke plass: BJ e vel ferdig med å pakke ut, og henge opp alt som skal på veggene allerede?

Sverre sa...

Det regne faktisk ein del i Juliaca, men mest i regntida, som er frå des til mars.

BJ er snart ferdig med å pakka ut, men eg trur ikkje det er ein ting på veggen ennå. Og kven er du, som er så veldig anonym?

Anonym sa...

Eg e den som har sendt mail til David, og ikkje fått svar!!! og så ringte eg for någen minutter siden.

Anonym sa...

Dette var koselige Peru-bilder:-)
Vi husker på dere.
Hilsen Inger