onsdag, august 22, 2007

Barndomsminne




I dag var Silas og eg ein tur i ein park i nærheten. Me sparka litt fotball og leika oss. På vei heim frå parken såg eg noko som vakte gilde barndomsminner til live: ein Volkswagen Variant. Når eg var liten, hadde me to slike, først ein blå og så ein kvit(eller var det motsatt). Motoren ligg bak i bagasjerommet(som bobla), så det var ikkje alltid det beste innemiljøet. Men med godt humør klarer ein å leva med litt eksos og bensindamp.


Til slutt ei lita oppfordring: Under kvart innlegg frå meg står det: comment. Klikker du på den, kan du legga igjen festlige kommentarar. Det vil inspirera meg voldsomt å få litt fleire av dei!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde trengt seg en omgang me lakk den bilen der, matt i lakken, ser ikkje ut som at det er någe rust på ann. Huske før når eg va liden at det va nogen av de i verkstaen, sunn de ikkje en så mangen igjen, koselige bilar va det

Anonym sa...

Hehe! Festligge komentarer e det ikkje så møje av.. men jaffal: me fylle mæ kæ så sjer på bloggen!! Her på Nærbø er det flott ver, så nå ska eg og Sem Josef ut på trilletur. Må bare få vaska litt klær: gulp-gulp-gulp!

Anonym sa...

Selvfølgelig ska eg kommentera innleggå dine. Du e goe å holda siå di oppdaterte... Eg likte godt glassbyggersteinen i stua!!! En god ide til stua på Nærbø! Haddevel egentlig gjort seg på kjøkkengulvet også ;-)
Hils alle sammen!

Sverre sa...

Nå vart eg imopnert over strømmen av kommentarar. Imorgon tar eg meg ein tur med fotoapparatet. Håpe eg ser noko løye.

Sverre sa...

Imponert var det eg prøvde å skriva!