lørdag, mai 31, 2008

Mannen som skal stelle heime

Nå har eg rigga meg til framfor ovnen, ungane er i seng, og Brith-Jorunn er på kvinne-helg! Det verste er at eg ikkje kan klaga, for det er eg som er mest vekke frå heimen. Brith-Jorunn reiste saman med nokre andre misjonærdamer, klokka 6 i dag tidlig. Dei er i Moho, og der er det visst 180 damer! Dei ligg som sild i tønna, og det kan sikkert vera nødvendig, for nå er det kaldt om nettene her oppe.
Første utfordring for meg var å få alle opp og påkledd. Så var det frukost og nister og få dei tre eldste på skulen. Eg fekk god hjelp av David og Peter. Peter dekka bord, og David skifta bleia og kledde Solveig. Når eg hadde levert Solveig hos Elisabeth, var Mika og eg ein tur i sentrum og handla råvarer til ein bedre middag.
Eg følger tradisjonen til pappa, og serverte utmerket spaghetti med pølser til. Det slo godt an!
To heile dagar igjen som gressenkemann. Plutselig så går det bra!

Nå sit eg og skriv på min gamle PC, den andre var det ikkje mulig å fiksa. Så nå har eg bestilt ny på nettet. Men det tar nokre veker før eg får den. Eg har fått henta ut alle data frå hardisken, det var ein lette!

Ellers går det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørest ud så du greie deg heilt fint, me litt hjelp :) pølse å spagetti e jo kongemad.