mandag, oktober 08, 2007

Me har fått ein liten hund!


Etter veker med venting og masing, var dagen komen for å kjøpa hund. Peter og eg tok ut med sykkeldrosje, og kom til markedet der dei sel hundar. Der var og kaniner, marssvin, høner, kyllingar, fuglar, sauer ++

Me kika på hundane dei hadde, og landa på ein som såg ut som ein border collie.(trur det er det dei heter) Peter fekk velga, og han var så fornøgd når me kunne ta på heimvei med ein fin liten hund i ei eska.

Og velkomstkomiteen var og begeistra for det nye familemedlemmet. Etter ein lang og intens debatt, har hunden fått navnet Bamse.

Det blir spennande å sjå kor lenge det er kjekt med hund.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin hund dere har fått!! Kjempesøt Bamse. Så kjekt å følge med dere. ha det fint!!

Møyfrid

Anonym sa...

Eg syns nå at den ligna ganske møje på ein golden retriver, slik som Bonnie. Den var så skjønn! Heldigen!
Inger Lise

Sverre sa...

Når eg tenke meg om var det golden retriver eg tenkte på:(

Anonym sa...

Æg trur au d er ein golden retdriver, for farmor hadde en sånnen så hette ludvig. Nå har me kome heim frå spania, og eg må jobba med lekser når dei andre har høstferie. Eg fekk av gipsen før eg reiste, legen sagde den av med motorsag. Nå er armen god igjen. I dag har eg hatt lag med jone i 5. Snakkes!

Anonym sa...

Gratla me dagen.

Fin hund.

Halvard

Unknown sa...

En nydelig hund, ligna veldig på Bonnie, ja. Koselig navn :-D

GRATULERER med dagen, Sverre!

Sverre sa...

Takk for gratulasjonar! Eg hadde ein fin bursdag, med pakkar fest og kake. Kjem snart eit innlegg om det!

magne sa...

Morn ja!
Flott heimasida! Ska prøve å koma med bilder og helsinger fra klassen på Motland etterkvart. Hels så mykje til David. Snakkes!