torsdag, februar 10, 2011

Sykkeltur

Har ikkje vore den store aktiviteten på bloggen i det siste, men det skjer nå litt heile tida. I dag tenkte eg å koma med litt gamalt nytt. Når me hadde besøk i januar, var me nokre tøffe karar som fann ut me skulle ta ein vill sykkeltur. Med mine erfaringar frå sykling, var eg grunnleggande skeptisk, men eg vart med. Me sykla frå 4800 og heilt ned til ca 2500 på kort tid. Lynet frå Randaberg slo seg heilt laus, og Sunnmørs-ekspressen låg hakk i hel. Eg kom meg heilskinna ned, og var meir enn fornøgd med det.

Utanom dette, har det vore ein del reisning på fleire i familien i det siste, og reisemålet har vore Bolivia for alle. David var på skuletur, Peter fekk vera med fam Dobbe på konferanse i La Paz(sjå bloggen deira), og han far sjølv fekk seg ei lita veka i Cochabamba og La Paz ispedd nokre spredte styremøter.

Ingen kommentarer: