torsdag, juli 29, 2010

Rafting og oksekamp

Siden sist har me prøvt å finna på litt forskjellig som kan vera kjekt for ungane, sidan dei har ferie og det ikkje er mange andre ungar her. Heldigvis hadde me besøk av store deler av familien Eggebø frå Cochabamba ei god veka. Det var kjekt. Då var me ute på mykje forskjellig. Me var på gocart, riding, firhjuling, spela mingolf og ein del av oss var og på rafting. Det var litt kaldt, men veldig spennande og kjekt. Ellers var det ein god del leik i parken.
Denne veka kom ein ny familie til Arequipa, det er familien Bu frå Bergen. Tom Georg og dei to eldste barna var med oss på oksekamp i dag. Det er brytekamp for oksar, typisk underholdning her.





1 kommentar:

The Mulelids sa...

Hei Peter!! Hvordan var det å rafte?
Jeg holder på å lage pizza.
John Henrik og jeg har fått mobil.
Det er en Sony Erikson W595.
Det er veldig mange som banner her.
Jeg synes det er vanskelig å fortelle at jeg er en kristen.
Jeg savner deg.

Hilsen Sander.
PS jeg vil at du skal skrive til meg.